vrijdag 13 december 2013

Verslag Turkije Julia

Zaterdag:

We kwamen met de roltrap naar beneden en zagen allemaal kinderen die op ons staan te  wachten. Toen we hadden kennis gemaakt en je wist naar welk meisje/jongen je heen ging, ging ik naar Bendis gelijk toen we de deuren uit stapte gingen we naar de auto. we gingen naar een restaurant. daar wachtten we op Merel maar die was zich aan het omkleden dus gingen we winkelen. Toen Merel er was hadden we gegeten en gingen we naar een baai/strand daar hebben we heel veel gelopen (ik had blaren op mijn voeten en het was nog maar de eerste dag). Daarna gingen we bij Merel, het huis waar zij logeerde, eten.

Zondag

We zaten 2 uur in de auto. We gingen naar een grot. Hij was niet erg groot maar het was wel mooi. Daarna gingen we naar een soort van kasteel/fort. Daar was het echt super mooi je kon de zee heel ver zien. Daar na gingen we naar de red tower. Hij was rood haha en we gingen daar ook naar een soort van kerker het was super!!
In de avond hebben we naar de zonsondergang gekeken aan het strand.

Maandag

We zijn de hele dag naar de school van Bendis geweest en het was echt super saai. Bijna elk kind heeft wel gevraagd hoe ik heet (stiekem vond ik dat wel grappig). In de avond heb ik Holland got talent gekeken maar dan in het Turks (echt slecht).

Dinsdag

We zijn naar allemaal belangrijke mensen geweest. Het was best wel saai, maar ik vond het wel grappig toen we in een soort van tweede kamer zaten. Daarna gingen we naar een (rijks)museum. Dat was wel interessant. In de avond heb ik naar the voice of Turkey gekeken.

Woensdag

We zijn naar de watervallen geweest het was er heel mooi, maar we hadden niet zo heel veel tijd dus was het een van komen en gaan. voor we naar de watervallen gingen hebben we op kamelen gereden (gaaf!). Ik weet niet meer wat we in de middag hadden gedaan.

Donderdag

We zijn naar allemaal oude steden geweest dat vond ik echt leuk. Ik vond vooral de arena het leuks omdat hij nog het meest heel was. In de middag zijn we wezen winkelen. Alle mannen zijn daar echt eng en willen je iets aan bieden.

Vrijdag

Moesten we in de ochtend weer op school blijven. het regende toen heel hard waardoor we niet naar buiten mochten. In de middag zijn we naar het winkel centrum geweest. daar heb ik een cadeau voor mijn ouders gekocht.

Zaterdag

We gingen terug naar Nederland toen we daar aankwamen stormde mijn zus (Laura) en mijn beste vriendin (Fréderique) op me af, toen dacht ik dat ik net was wakker geworden uit een hele lange droom.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten