vrijdag 13 december 2013

Verslag Turkije Britney

Dag 1

Het vliegtuig was leuk het was mijn eerste keer vliegen dus het was wennen aan die irritante wc deurtjes maar voor de rest ging alles goed in het vliegtuig.
Eenmaal geland heb ik mijn ouders gebeld. Toen we in de aankomst hal aankwamen stonden daar onverwachts al onze partners al op ons te wachten.
In de auto was het erg stil thuis ook heb toen me spullen uitgestald en maar wat gaan schrijven en lezen en Engelse tv kijken zo ging dan mijn dag wel voorbij.
Het eten was goed te doen niet  mijn favoriet maar het was te kauwen en door te slikken
Weer gaan lezen en op me telefoon gespeeld.
Toen werd het wel tijd voor mij om naar bed te gaan
Het bed lag niet zo lekker met een kiet van 82 meter midden in maar ja slapen ging redelijk.
(familie en mijn partner waren niet erg spraakzaam communiceren ging ook slecht)

Dag 2


Naar strand geweest voor 1 kwartier was een prachtig strand het water was wel erg zout.
Na het kwartier kwam ineens de beste vriendin opdagen van mijn partner en gingen we naar hun huis en gingen we verstoppertje en tikkertje spelen. En daar gedoucht vond ik wel een beetje raar maar ja je moet toch douchen.
Als avond eten BBQ met sla dat ik niet lekker vond maar ja toch eten uit beleefdheid.
Toen nog een beetje muziek geluisterd en naar huis gegaan ben ton gelijk gaan slapen was erg moe. (Partner niet spraakzaam vader probeert te communiceren).

Dag3


Naar school geweest was wel wennen al die kinderen die je aangapen en nog net niet om je broek maat vragen en je stalken tot de wc. Was wel super gezellig zag weer bekenden dat was wel weer fijn want had last van heimwee dus een paar bekenden om me heen was fijn. Had eindelijk Wi-Fi voor elkaar gekregen thuis was wel fijn zo bleef ik in contact met het thuis front en me vrienden. (Partner begon eindelijk wat te zeggen en met de vader gezellig een halve fruitschaal opgegeten)
Na uren lange whatsapp gesprekken en geskypt te hebben ben ik maar weer gaan slapen.

Dag 4


Naar allemaal belangrijke mensen geweest was voor mij niet zo interessant dus saai
Met zijn allen een Turkse pizza gegeten in een restaurant was lekker!!
Daarna gingen we een traditioneel toetje eten was er geen fan van dus heb het maar laten staan. We zijn ook bij een museum geweest dat was wel leuk.
Daarna hadden met alle partners afgesproken om te gaan bowlen dat was erg gezellig zo begon ik een gesprekje met mijn partner maar erg ver kwamen we niet ons Engels was namelijk niet zo goed. Daarna gaan slapen

Dag 5


Naar waterval geweest was erg mooi en gezellig veel foto’s gemaakt.
Daarna naar een restaurant geweest waar je een vis, kip of gehaktballen menu kun nemen.
Was ook erg lekker en het Turks brood was erg lekker.
Daarna gingen we shoppen was ook erg gezellig.
Had ook lekker avond eten.
Toen was de dag weer om en ben ik gaan slapen

Dag 6


Even gewacht op de bus om naar antieke stad te gaan toen ook nog op een kameel gereden was erg leuk Aspendos was erg mooi. Perge heb ik weinig van gezien omdat er weinig tijd was maar wat ik gezien heb was mooi. Weer bij een restaurant geweest was niet erg lekker maar ja moet toch iets eten.na restaurant weer naar school waar we werden opgewacht om weer thuis gebracht te worden. Gegeten weer uren op whatsapp gezeten en toen weer gaan slapen

Dag 7


Even in de klas gezeten en daarna kwam de grote eind opdracht.
We moesten een letter maken met de gebeurtenissen die we gedaan hadden deze week ik verzon iets en me partner vond alles wel best. Was best wel gaaf geworden.
Daarna wouden we een voetbal wedstrijd houden maar dat liet het weer niet toe dus zijn we met zijn alle zonder partners naar winkelcentrum geweest om te shoppen en gingen we weer met elkaar bowlen.
In de avond hadden we weer met een groep afgesproken in winkel centrum als laatste avond hadden ik en Merel gepland ons helemaal vol te stouwen met eten.
Was super gezellig. Toen was de dag weer over en ging ik weer slapen

Dag 8


Vroeg opstaan om met veel plezier weer naar huis te vliegen!!!
Zie ik eindelijk mijn familie weer die ik zo gemist heb !
Maar eerst nog een poosje in het vliegtuig.
Nog de laatste souvenirs gekocht op het vliegtuig.
Was erg blij toen ik me familie weer zag heb Lisa wel 10 min geknuffeld en me ouders ook.
We waren allemaal erg blij elkaar weer te zien.
De uitwisseling was al met al wel leuk het was misschien nog wat fijner geweest als mijn gast gezin wat meer had geprobeerd te communiceren want ik hou heel erg van praten en dat kon daar dus even niet maar het was een ervaring die ik niet snel vergeet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten