donderdag 21 november 2013

Verslag Turkije dag 3


Maandag 18 november 2013

6 uur Nederlandse tijd ging de wekker...slik...wederom een lange dag...maar wat een leuke dag! Vandaag bezochten we namelijk de school! En nog belangrijker zagen wij eindelijk onze eigen leerlingen weer even in real life.

Hieronder leest u een klein verslagje van hun indrukken tot nu toe.
 
Edwin:
Het weer en eten zijn hier heerlijk! We worden ermee volgepropt!
We worden goed verzorgd en krijgen alles wat we willen.
Helaas heeft Edwin geen Wi-Fi, dus is het moeilijk om contact  te houden met mijn ouders.
Allebei onze douches zijn ook kapot, maar het gaat wel goed met douchen omdat we een groot bak krijgen met warm water.
En de bedden zijn lekker.
Voor de rest is het heerlijk hier!

Thomas:
Ik heb zaterdag eerst met de boot langs de kust daarna gingen we naar een pretpark
Zondag heb ben ik naar het strand geweest en toen nog naar een winkelcentrum
Op de eerste dag heb ik heel veel gegeten. Kreeg echt tien dingen tegelijk.
De volgende dag kreeg ik een rondleiding rond Antalya. We gingen langs allemaal winkels en de oude stad van Antalya. Daar waren allemaal piratenschepen waar je kon eten en in kon rondvaren.  En er waren ook veel soorten winkels. En volgens mij werd er ook nog steeds het oude cultuur gedaan. Ik ging ook naar de McDonalds. Ik kreeg 2 hamburgers maar ik hoefde er maar 1. En ik kreeg een large milkshake terwijl ik maar een medium hoefde. Was iets teveel voor mij.

Merel:
We zijn nu op school, en we worden HEEL erg bekeken. Best eng, maar ze zijn wel heel lief voor ons. We moeten naar school en naar de les, en ik kan ze niet zo goed verstaan. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten